browser icon
You are using an insecure version of your web browser. Please update your browser!
Using an outdated browser makes your computer unsafe. For a safer, faster, more enjoyable user experience, please update your browser today or try a newer browser.

Похід в Карпати. На Дурню, через г. Гропу до Бистриці

Добавил 04.12.2014

Карпати, під ГропоюДень П`ятий. Дурня, г. Гропа, р. Гропинець. 18.09

Перехід в нас сьогодні заплановано не такий великий, але треба піднятися на хребет 1700м. Та ще, я підозрював, що так просто ми звідси не звалимо: хто ходить в походи в Карпати, просто мусить щось там позбирати… Особливо це стосується дівчат. Десь зустрінуться зарості чорники, на яких ми застрягнемо надовго, бо це останні ягоди — як не спокуситися!
Отож, ми збираємось під напутні поради києвлян — не ходити на Дурню, а обійти її траверсом. Бо на Дурню ходять лише самі безбашенні…там жерепу стільки, що твої джунглі… Дякуємо їм за цю пораду(!), та ще за добрий чайок каркаде, яким вони нас пригостили. Йдемо прямісінько на Дурню.

на Дурні, КарпатиБлизько до 53 стовпчика починається підйом, і тут ми зустрічаємо народ з Дніпропетровська (наша Таня дуже зраділа своїм землякам, за що вони подарували їй велику цукерку). Підйом тут достатньо крутий, тому ми часто зупиняємось, а потім ще —  обіцяна за весь поход в Карпати єдина(!) зупинка, спеціально для того, щоб зібрати чорники…

Чорника у Карпатах

Ось вона!!!

001

Тож біля 50-го стовпчика починається стежка — траверс Дурні, десь на висоті 1530м, а не на 1700м, як нам розповідали. Тож пішли ми тією стежкою, траверсом. Тут, значить, є джерело, а далі — та поляна, на якої ми й жеремо.

похід у Карпати, привал під Дурнею

релакс

похід у Карпати, привал

Дві палиці — краще, ніж одна, разом краще, ніж одинаком….

похід у Карпати, привал під ДурнеюОпісля нам вже треба було підійматися на сідловину між Гропою та Дурнею, та тут несподівано (або, як завжди, на самому цікавому місці) стежка зникла. Оце й усе. Ну й фіг з нею – сідловина тут проглядається добре, жерепа малувато, тож можна чкурнути наверх просто по траві. За шо я боявся – то тільки за наших дівчин. Але даремно: вони виявилися такими ж міцними, якими гарними вони є, тому я міг собі заспокоїтися. Через 15 хвилин ми були на хребті. Тут було таке. Розляглись якось зірки на хребті….

седло між Дурнею та Гропою, Карпати

Спуск з г. Гропа, Карпати

Йдемо далі. Я ще раніш вирішив, що на Братківську ми не підемо, бо не встигаємо (чорнику збирали), тому треба спускатися з Гропи Карпатської десь з сідловини – тут має бути стежка. Ось я її і знаходжу. Хтось запропонував попрощатися з горами, бо завтра кінець нашого походу в Карпати, в наші дорогоцінні українські гори. В нас тільки спуск до села, і на таку висоту ми вже не піднімемось. Наші дами  фотографують нас, а ми їх.

Під Гропою, Карпати

Наша краса

під г. Гропою, Карпати

Трохи сумно, бо гори залишають нас. Починаємо спускатися по маршруту з чорним маркуванням, поворот на який я знайшов біля стовпчика 47/2. Спуск доволі крутий, але види цього варті! Шикарно, йошкін кот!

Спуск з г. Гропа, Карпати

похід у Карпати

Так ми спускаємось до річки Гропинець, біля якої стоїть колиба. З колиби йде димок, а там сидять місцеві, які прийшли збирати гриби та ягоди. Вони з Івано-Франківська та добре розмовляють на російській мові, на наше здивування. Ми вирішуємо розкинути намети нижче, біля місця для багаття, та ще довго сидимо у костра, та чогось ведемо філософські бесіди.

табір біля р. Гропинець

День Шостий. Спуск до Бистриці, 19.09

Ось і закінчилась наша прогулянка, чи то був сон, чи поход в Карпати… Горгани були до нас досить гостинні, на відміну від Чорногорського хребта. Ранок видався багатим на фотографії.

табір біля р. Гропинець, Карпати

Ми з Сергієм чергові: він готує сніданок, а я фотографую, як він готує сніданок

Безвременник или Шафран, Карпати

Шафран чи безсмертник

Карпати, під Гропою

На фоні тієї колиби

біля р. Гропинець, Карпати

у р. Гропинець, Карпати

Сапог завойовника

у колибі, Карпати

Спускаємось ми без пригод, швидко та весело, звертаємо увагу на чепурні будиночки селян, гарні огорожі, яскравий дах будинків…

Бистриця, Карпати

Бистриця

р. Гропинець, Карпати

Зілля? або р. Гропинець

Все ж таки, треба визнати: села на західній Україні виглядять набагато більш охайними, ніж у нас. Це точно. Не знаю, як там в них з роботою, але свої домівки та села вони люблять та поважають. Так ми прибуваємо у Бистрицю на зупинку, і дізнаємось, що автобус до Надвірної чекають о 16:00. Розклад, що я знайшов в інеті, якось не зходиться з цією інформацією…гг))

Коли ми залізаємо в автобус — теж з приколами, бо знов рюкзаками забито увесь простір до стелі, я принюхався та візьми-но й скажи на весь автобус: «А чим це копченим пахне?»
Аня мені відповідає: „Тобою!”, і ми знов починаємо іржати… Їхали ми весело, і вже в Надвірній побачили новий розклад Надвірна-Бистриця:

Розклад руху автобусів Надвірна - Бистриця

Туристична карта г. Надвірна, Карпати

Туристична мапа

Швидко підійшов кінець нашого походу в Карпати. І чогось так, ніби хтось смикає за рукав і питає — нафіга йдешь? Куди йдеш? Адже я тут…

Дні походу в Карпати

Ціни: Поїзд Харків-Львів та Львів-Харків: 230 грн х 2= 460 грн;
Маршрутка Львів-Калуш: 60 грн;
Таксі Калуш-Осмолода: 100 грн (700 на 7 чоловік);
Поїзд Надвірна-Львів: 28 грн;
Маршрутка Бистриця-Надвірна: 10грн;

Нитка маршруту:  с. Осмолода -р. Кузьмінець- пол. Середня (1 ночівля)- г. Ігровець — пол. Погар(2 ночівля)-г.Боревка — г. Лопушна — г. Велика та Мала Сивулі-поол. Рущина(3 ночівля) — ур. Пекло -хр. Тавпішірка- пер. Легіонів — пол. Пантир(4 ночівля) — г. Дурня — г. Гропа — р.Гропинець- с.Бистриця.

Фото: Оксана Манжак, Сергій Мусіенко, Антон Сілічев, Андрій Одейчук

Висновки:
1. На г. Дурня треба бути особливо обачним, щоб не прогавити стежку. Обходити її треба тільки траверсом.
2. У Карпатах може таке статись, що дощ вас омине! На усі дні похода!
3. Виходячи з дому, не забути ремнабір. Інакше…
4. На полонині Рущина доволі сиро, а тому холодно. Дров іноді малувато, тому у Карпатах завжди буде у пригоді горілка.

Трек незабаром виложу…
Ось він

Комментировать

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>